Saturday, May 26, 2012

How I met Herbalife

Entry nie sy mula tulis setelah 1bln sy kenal dan jatuh cinta dgn Herbalife.
Pertama kali saya mengenali Herbalife adalah melalui kawan-kawan rapat sy iaitu Ayu dan Ray. Pada mulanya saya tidak berapa berminat dgn produk herbalife nie sehinggalah kawan sy Ayu nie yg dulunya mempunyai penyakit alergi yang kronik. Tkleh makan ayam, telur dan seafood. Bila saya dapat tahu setelah dia mengamalkan nutrisi Herbalife nie dia semakin OK dan boleh makan ape yang dia nak, sy mula curious ttg produk nie. Tambahan pula pada waktu itu sy mmg mencari solution utk turunkan berat badan before annual dinner course kami. Saya pernah mencuba pil utk slim, minum detox tea la ape sume tuu,tapi 1kg pun tk trun! and tiap kali minum detox tea tuu sy akan sakit perut. So,bila kwn sy ckp produk nie berkesan dan boleh buat bisnes.Sy pun terbuka hati utk join dorg dalam bisnes Herbalife nie memandangkan time tuu mmg sy nk cari keje part time b4 grad. Alhamdulillah bile ditemukan dgn Herbalife, saya dpt belajar byk perkara, jumpa dan berkenalan dgn ramai org. Yang paling best, org2 yang sy kenal di Herbalife nie sume positive2 dan sentiasa bersemangat! Bila berada dalam team,sy dpt rasakan ukhwah sesama kenalan baru nie sgt kuat walaupun kenal hanya beberapa minit sahaja, ini kerana walaupun ktorg berlainan latar belakang kehidupan dan pelajaran, kami punyai satu misi yang sama iaitu MISI NUTRISI kepada semua orang.
Ini adalah gambar mase pertama kali saya dtg ke training bagi distributor Herbalife.

No comments: