Saturday, September 5, 2009

Hari yg sehat~~~


Tadi tiba2 kawan ak menjenguh dipintu bilik ak smbil bkata"Jom pegi bazar..." aku rase agak terkejut sebab bazar tuh jauh dari kolej ktorg n mau pegi ngan per?? dia ckp "jalan kaki jom,ak nk kuar peluh" kwan ak nie demam..soo ak n beberapa kroni yg len pun turutkan jer lar...time tu dah kol 6 da pun..sampai kt bazar,pusing2 ntah brape kali tawaf dah kwsan bazar tuh,tp tk bli pape lgik...aish....nk bli air pun ssh...sbb byk sgt choices....dh sudah beli nak balik kolej plak satu hal...huuu~~~penatblogger-emoticon.blogspot.com jalan kaki sampi balik kolej...memang yg kuar peluh btol2 r rini...huh,bgus!!!sehat!!
Jadi trima kasih la Maizatul sbb ajk ktorg pi bazar jalan kaki rini~~~~len kali mmg tk pi dah...huhu~~~penat dowh....blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

sayabintangkot said...

alorh,,,,nape kecik sgt pic 2...x nmpk i yg cumel ni..huhu

Kudin said...

ok laa tu..
bukan slalu pon korang brpeluh2..
hee~